torstai 7. kesäkuuta 2012

Eilen mulla oli estetreenit Michalla. Hypättiin rataa ja nyt oli jo muutama okserikin mukana! Okserit ei oo meille ollu ongelma, vaan lähinnä ne pystyt. Alkuun Micha tuntu vähän hitaalta, mutta lopussa sillä oli oma eteenpäin pyrkimys pitkästä aikaa. Välistä se meni jopa lujaakin. Yksi kielto tuli, mutta se oli täysin mun oma vika, koska tulin liian lujaa. Anna sano, et on tosi hyvä et oon niin päättäväinen, jos Micha epäröi. Oon menny nyt sen kanssa lyhyessä ajassa tosi paljon eteenpäin.

Antonilla oli vapaapäivä, koska se oli ollut niin super maastossa toissapäivänä! Se sai olla koko päivän laitumella.

Anna lähti Hollantiin tiistaina, joten mulla ei oo yhtään valmennusta loppuviikosta. Tänään menin koulua Antonilla. Alkuun se oli vähän tahmee. Tein tosi paljon väistöjä yms, jotta saisin sitä vähän vetreemmäksi.
Lopussa Anton oli tosi hieno.

Michalla menin tänään maastossa. Oli iha hullun kivaa laukata pellolla täysiä!
Mulla olis ehkä juhannuksena ? Kenttäkisat Tanskassa? Se olis viimeinen 1* ennen PM-kisoja, jos pääsen sinne. En tiedä vielä kummalla ponilla vai molemmilla, koska se riippuu tosta autosta, milloin se korjaaja tulee.

Yritin tehdä jonkulaisen videon tästä päivästä, mutta se ei oikeen onnistunu. Sori laatu, koska kaikki materiaali on puhelimella kuvattua.

video


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti