maanantai 28. toukokuuta 2012

Sorry en oo taaskaan päässy postailee, koska mun nettitikku väitti, et mulla ei oo enään nettiaikaa, vaikka ladattiin siihen kuukaus. Nyt voin taas käyttää nettiä, koska sinne paikkaan soitettiin mistä ostin tän tikun.
En tiedä, miksi edellisessä postauksessa kuvat olivat niin huonolaatusia ;S Täällä on tosi huonot verkkoyhteydet ja latasin niitä kuvia tunnin, enkä saanut edes kaikkia ladattua...

mutta joo olin siis viikonloppuna kisoissa Hermestorpissa. Se oli täydellinen kopio Niinisalon kisoista.
Kouluosuudet meni molemmilla super! Prosentteina joku 66% vähän päälle. Istunnasta sain jopa 8 Michalla (: Esteosuudella Antonilla yksi puomi alas, pelkkä huolimattomuusvirhe. Michalla mut hylättiin rataesteille. Sillä oli loisto paikka ja kaikki, en ymmärrä miks se kielsi. Nyt jään Michan kanssa kotia treenaamaan rataesteitä niin kauan, kunnes ne sujuu. Lähden vasta sitten kisoihin Michalla, kun me saadaan yhteinen sävel rataesteisiin.

Maasto oli aika kivan näkönen, ei mikään kauheen vaikee, mutta ei myöskään ihan helppo. Mulla oli tosi vähän Antonin kanssa verkka- aikaa, enkä ehtinyt laittaa edes hokkeja. Onneks rata oli kuiva, vaikka aamulla satoi. Verkassa Anton oli tosi kivan olonen, mutta radalla ihan possu. Se kiels ykköselle kerran ja kakkoselle kaksi kertaa. Eli meidät hylättiin myös Antonilla. Ykköseste oli tosi pieni ja helppo. Mä en osaa sanoa mitään syytä, miks se kieltää. Anna sano, et tulin ehkä vähän liian lujaa, mutta ei sen pitäisi vaikuttaa ton kokosella esteellä. 

Lähden vissiin nyt viikonloppuna kisoihin Tanskaan? Jos oikein ymmärsin. Menen saman perheen kyydissä, jotka vei mut viime viikonloppuna Hermestorppiin. Lähden vain Antonilla.

Kokeilen jos saan ladattua kuvat uudelleen parempi laatusina.

5 kommenttia:

  1. Haha, no kuulostipa ihan Niinisalon kopiolta. Mun pilaamat ponit♥:D

    VastaaPoista
  2. Voisitko kertoo mitä sun päivään yleensä kuuluu siellä? Esim monelta heräät ja teetkö tallihommia ym... :):)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No yleensä herään joskus 8-9 aikaan, ilman herätyskelloa. Puen heti päälle ja vien mun hepat ulos, sit mä yleensä syön jtn aamupalaa ja siivoon karsinat sen jälkeen. Vaikka näiden tallityöntekijöiden työhön kuuluu karsinoiden siivoominen, haluun ite siivota karsinat. Päivällä mä yleensä ratsastan, joko itekseen tai Anna pitää mulle tunnit. Iltapäivällä meen yleensä maneesille tekemään ruokaa ja päivittää esim. blogia, koska siellä on keittiö ja AINUT _huono_ nettiyhteys. Teen jokapäivä kaikkee, esim. pesen pyykkiä, putsaan varusteita ym. Toi ehkä kuulosta ettenkö tekis mitään, mut silti ei mulle jää kauheesti aikaa pelkkään olemiseen :D

      Poista
    2. Paljon suurinpiirtein tollanen valmentautuminen kuukaudessa tulisi maksamaan ja kuinka usein saat valmennusta siihen hintaan minkä maksat siitä ? (:

      Poista