torstai 17. toukokuuta 2012

Maanantaina oli rippikuvaukset. Mun mekko tuli mulle perjantaina ja se oli mulle ihan liian iso,  enkä ehtinyt käyttää sitä missään ompelimossa, joten kavensin maanantaina nopeasti saumoista nuppineuloilla.
Kuvaukset ei onnistunut mun mielestä yhtään.. Mun mekosta lähti ne nuppineulat irti eikä mekko pysynyt mun päällä.. Killerillä tuuli ja hiukset tuli koko ajan silmille, sen lisäksi mun piti pitää kahta ponia. Aina, jos ponit oli hyvin niin mä olin huonosti ja toisinpäin! Toivon, et joukossa olisi ollut edes yksi onnistunut kuva. No ei voi mitään. Saan kuvat luultavasti huomenna tai lauantaina.

Poneilla on ollut kaksi vapaapäivää (tiistai ja keskiviikko), koska mun on pitänyt pakata, lukee kokeisiin ym.
Tänään kuitenkin olimme kaverini kanssa 1½h rauhallisessa käynti-ravi maastossa. Me yritettin epätoivoisesti etsiä Ladun majaa, joka on sellainen retkipaikka jossain täällä Jyväskylässä, mutta ei löydetty vaikka kuinka seurattiin kylttejä :D

Nyt meidän kuorma-autossa on kaikki huollot tehty ja päästään pesemään se mulle kesäksi.
Ollaan äitin kanssa tilattu siihen sellaset tarrat molmeiin oviin, jossa lukee Jessica Malin ja sen alapuolella Finland ja suomenlippu.

+ Kaksi kuvaa Niinisalon rataesteiltä:






7 kommenttia:

  1. Oot sä hypännyt jonkun luokan yli, kun sulla oli rippikuvaukset, vaikka oot '98?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. En, oon mennyt vuoden aikasemmin kouluun ja pääsin ripille kirkon erikoisluvalla, koska oon ollut aina itseäni vuoden vanhempien kanssa.

      Poista
  2. Laita hei sit siitä autosta kuva ku ootte saanu ne tarrat laitettua!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo niin mä vähän jo aattelinki ! (:

      Poista
  3. siististi tos toisessa kuvassa toi puomi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. niimpä :D eka katoin et siinä ois ollu trippeli, mut se puomi putoski tossa kuvassa :D

      Poista
  4. Ladunmaja on iha sairaan kaukana laajavuoresta! :D reippaasti yli 10 km .. :)

    VastaaPoista