keskiviikko 23. toukokuuta 2012

Anna piti mulle tänään ekat estetunnit. Se halus nähdä miten hyppään, ennenkuin mennään maastoesteille. 
Hypättiin alkuun kavalettia kahdeksikolla. Anton oli vasemmalle vaikeampi ratsastaa ja tehtiin sillain, että en hyppääkkään sitä kavalettia, vaan ratsastan sen vierestä ja väistätän Antonia vasemmalla pohkeella. Sen jälkeen onnistu hyvin. Sitten tein kaikkii linjoja ja hyppäsin lopuks muutaman eri radan pienenä n.105cm 

Michalla mulla on ollut just ongelmia rataesteillä, mut maastossa kaikki sujuu lähes aina. 
Annalla on kokemusta irlantilaisista hevosista ja se pystyy antaa mulle hyviä neuvoja ja saadaan ratkottuu ongelmat Michan kanssa pala kerrallaan ja hakemaan sitä luottamusta.
Micha ei menny kauheen hyvin, kieltoja tuli, mut oon ilonen, että mulla on vihdoin valmentaja jonka kanssa pystyn ratkomaan ongelmia pikkuhiljaa. 

Opettelin ruotsia Ponnyakuten -ohjelman kautta ja kuulin, että se ohjelma tulee tänne kuvamaan 10-11.6! Vähän siistii päästä katsomaan niitä kuvauksia :) Huomenna mulla on maastotreenit täällä =) 


3 kommenttia:

  1. eiks sulla oo yhtään koti-ikävä? ja kuin pitkän aikaa ruotsis oot?

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. No ei oo ainakaan vielä :D Ja oon kolme ja puol kuukautta (:

      Poista
  2. Tosi hauskaa reissuu sulle junnu ja nauti kesästä ;)

    VastaaPoista