sunnuntai 22. huhtikuuta 2012

Moi ! :) Teillä oli toiveena, että haluaisitte kuulla mun tulevasta Ruotsin matkasta, joten aattelin kertoo siitä teille nyt.

Eli olen lähdössä ensikuun 20. päivä Ruotsiin valmentautumaan ja kilpailemaan 3½kk. Tarkoituksena olisi, että kilpailen ponien 1* Ruotsissa ja muualla Keski-Euroopassa. Valmentajanani toimii ruotsalainen kenttäratsastaja Anna Hassö. (painamalla tästä pääset Annan kotisivuille) 

Äiti vie mut Ruotsiin, mutta ei jää sinne asumaan mun kanssa. Asun kesän hevosauton livingissä. Mun piti valita englannin tai ruotsin kieli, joista jommankumman opettelen hyvin. Valitsin ruotsin, koska en osaa englantia! Ja mulla on kuitenkin motivaatioita ruotsin opiskeluun. Nyt mulla on käynyt jo aika kauan kotona ruotsin kielen kotiopettaja, joka opettaa mulle ruotsin-ruotsia ja hevossanaston. Vähän jännittää, että osaanko, sitten ruotsia paikanpäällä, mutta kyllä mä sen nopeesti opin.

Mulla ei ole kisakalenterista mitään tietoa, koska se riippuu Annasta missä kilpailuissa käydään.


Ainoot kilpailut ovat PM-kilpailut, jotka ovat tiedossa ja toivon, että mut valitaan sinne.





























Loppukaudella yritän päästä kilpailemaan ponien 2* kilpailut.








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti