maanantai 16. huhtikuuta 2012

Maastakäsittelyä

Kuten otsikosta huomaattekin tein tänään ponien kanssa maastakäsin harjoituksia.
Antonilla ensin. Alkuun ihan peruspysähdyksiä ja peruutuksia. Ne sujui ihan hyvin. Lopuksi otin ohjat pois ja kokeilin haluaako Anton seurata mua. Alkuun seurasikin, sekä ravissa että käynnissä, mutta sitten sillä oli paljon kaikkea muuta mielenkiintoisempaa tekemistä, kun mun seuraaminen. 
Menin vielä ilman satulaa maneesissa :).

Michalla tein alkuun kanssa samoja harjoutuksia, kuin Antonilla. Micha jaksoi keskittyä kauemmin, koska sitä kiinnosti mun taskussa olevat sokeripalat enemmän kuin Antonia. Sen jälkeen vähän irtojuoksutin Michaa. Sieltä tuli kyllä sellasia ravipätkiä et huhhu! Jos joku vielä sen jälkeen väittää, ettei ponilla olisi liikettä, niin on väärässä. Sellasen liikkeen, kun saisi ratsastukseenkin! Michallakin ratsastin vielä lopuksi.

Ponit saa nyt pari vapaapäivää, koska niillä ei oo ollut vähään aikaan.
Ja äiti hiero ponit tänään :) 

4 kommenttia:

  1. Hieno banneri!!! :)
    Tuli vain mieleen että missä heppasi asuvat? ja paljonko siellä maksaa täysihoito / puolihoito kuukaudessa :) ? Kiitos jos vastaat! Blogisi on super!

    VastaaPoista
  2. Ihana uusi ulkoasu (:

    VastaaPoista
  3. Voi kiitos kaikki! (: Kerrankin kun mulla oli aikaa tehdä nii aattelin kokeilla uutta tyyliä tehä banneria ja se onnistukin ihan kivasti :) ja Mun hepat on killerillä Jyväskylän ratsastuskoulun yksäripuolella. Hinta on 410e /kk sisältää maneesi maksun ja itse pitää siivota karsinat, et periaattees siellä on vaan puolihoito :)

    VastaaPoista