sunnuntai 5. helmikuuta 2012

Maajoukkueleiri 3-5.2.2012

Noniii siinä oltiin taas viikonloppu Ypäjällä.

Päivä 1:
Menin Antonilla ekana, Piian koulutunnille. Tehtiin ympyrällä avoo, sulkuu ja sitten tehtii vasta-avoo ja vastasulkuu. Oli yllättävän vaikeeta tehä noita ympyrällä! Tehtiin aluks ihan käynnissä ja lopuks päästii tekemään laukassakin. Sitten mentiin vähä vastalaukkaa ja sellasta. Oon kehittynyt Piian mukaan viime kerrasta. Oon Antoniin iha sairaan tyytyväinen perjantain koulutunnilta.
Antonin jälkeen menin Michalla Sepon koulutreeniin. Michakin meni tosi hyvin. Tehtiin aikalailla samanlaisia harjoutuksia kuin Piian tunnilla. Michalla on ollu ongelmana vähä se, et se tulee vahvaks edestä, ja kun laittaa jalan kii, niin se hajoo atomeiks No nyt sain sen tosi hyvin et se ei ollu yhtää vahva eestä ja sitä sai koskee jalalla ilman, et se suuttuu. Mut molemmilla poneilla koulu oli tosi hyvä! Ei ihme, sitä oonki täs treenaillu enite (:

Päivä 2:
Tokana päivänä hypätiin teknistä. Anton meni mun mielestä aika huonosti, mut Piia sano et se meni paljon paremmin mitä se on viimeks nähny, ku oon hypänny sillä. Okei, se on nähny mut viimeks keväällä Flyingessä. Mut anyway, se olis voinu mennä paremminki.
Michalla meni alku ihan sairaan hyvin, mut sitte ku siirryttiin vaativimpiin tehtävii mä yritin varmaan vähä liikaa, ja siitä ei sitte oikee tullu mitää. Vika tehtävä onnistu hyvin mut siinä välissä tapahtu jotain. Ja mullaki meni vähä hermo ja en pystyny keskittyy enää sit nii hyvin. Siis treeniä lisää estepuolelle.

Päivä 3:
Hypättiin tosi pitkää rataa. Siinä oli 19 hyppyy ja 15 estettä. Kaikki hyppäs radan kaks kertaa. Michalla tarviin nyt tosi paljon treeniä esteissä. Mun pitää oppia luottaa Michaan. Nyt yhteistyö ei suju viel kauhee hyvin. No tässä ku aika menee ja pääsee treenaa, ni sitte toivottavasti tulee vähä paremmaks ja kumpikin luotetaan toisiimme :).
 No Antonilla taas meni eka rata ihan hyvin, 2 kieltoa tuli vesimatolle. Veikkaan, et se johtu siitä, kun Aino oli tippunu siihe just enne mua ja jotenkin alitajunnassa vähä jännitin ;s Mut toinen rata oli jo hyvä! (:

Viikonloppu oli ihan hullun rankka ja olin iha väsyny ja ponitki oli varmaa tosi väsyneitä.
Mut kuitenki opin paljo ja oli tosi kivaa, ens leiri jääki sit välistä ku mulla on rippileiri.




Valmentajat: A-rengas Piia Pantsu & B-rengas Seppo Laine



3 kommenttia:

  1. Ois kivaa nähdä lisää kuvia? :) Laita jos sulla on :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo aattelin et voisin laittaa vähä video pätkää kuhan saan vaa ne koneelle (:

      Poista
  2. Todella kivan näköinen blogi :)

    http://team-n-l.blogspot.com/

    VastaaPoista