perjantai 20. tammikuuta 2012

Joo oltiin tässä tänään Antonin kanssa klinikalla...
Anton rauhotettuna :) 
Eilen mun oli tarkotus hakea Anton ja Micha samaan aikaan tarhasta. Oon tehny sen yleensä sillei, että haen ensiks Antonin ja sidon sen Michan tarhan lankkuun kiinni ja se syö siinä heinää sen aikaa, ku oon ottanu Michan ulos tarhasta. Se on yleensä kiinni sillein siinä, että pääsee irti, jos sattuu jotain.
       Anton sai tottakai vetopaniikin siinä ja olinkin sitte sitonut sen tiukempaan siihen kiinni, eikös se kiskassu koko lankun mukana ja laukkas tielle...
Ei siinä sitten mitään, Anton pääsi lankusta irti ja katos sit kokonaa näkyvistä, mut hetken päästä se jo ravas mun luokse turvaa  :) Se ravas mun luokse ihan normaalisti mut sitte ku pääs karsinaan ni se nosti oikeeta takajalkaa ilmaa.
 Alotettii heti kylmähoito koska ei tiedetty, mitä siinä jalassa oli ja se oli tosi lämmin. No aamulla lähettiin sit klinikalle. Jalka eka ultrattiin ja sitte kuvattiin myös, mitään jänteitä tai mitään ei ollu onneks menny poikki ! Kaikki kunnossa, jalka oli saanu vaan kovan tällin. Anton sai penisiliiniä ja kipulääkettä. Viikonlopun  yli pelkkää kävelytystä ja sitten sitä mukaan palataan normaaliin liikuntaan :) no loppu hyvin, kaikki hyvin :)
       Mut sitten menin Michalla tunnilla ja se oli iha sairaan hyvä ! Micha on ollu nyt tosi hyvä jonku aikaa ! No huomenna meen sillä sitten Stella Hagelstamin valmennukseen Korpilahdelle.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti